Ostmine - see on lihtne, kiire ja turvaline!
Esmalt (soovi korral) registreerige või logige sisse, nii on Teie ostud 5% soodsamad (soodustus ei laiene juba soodushinnaga toodetele)!
Ostmine kolme sammuga:
- Valige toode, suurus, värv ja kogus ning lisage OSTUKORVI (üleval, paremas nurgas olev OSTUKORVI aken läheb aktiivseks).
Uue toote lisamiseks toimige samamoodi. - Pärast toodete valimist klikkige OSTUKORVI aknas oleval kirjal VAATA OSTUKORVI ja vormistage tellimus.
- Täitke avanenud ankeet, kontrollige andmete õigsust ning alustage maksmist.
SOODUSKOOD
Sooduskood on unikaalne kood mille väljastame kampaaniate korras kõigile ostjatele või kliendile personaalselt.
Kui antud kood on väljastatud ja Te soovite seda kasutada, siis tuleb kood sisestada tellimuse vormistamisel punkti:
MAKSUMUS - sooduskoodi lahtrisse. Peale koodi sisestamist tuleb kindlasti klikata nupul "RAKENDA SOODUSKOOD"
Peale neid toiminguid arvestatakse pakutav soodustus Teie ostule.
MAKSEVÕIMALUSED
Valige maksmiseks sobiv viis:
Maksta saab turvaliselt pangalinkide kaudu Eesti internetipankades: Swedbank ja SEB Pank või Teile sobivast pangast "Ülekande arvega".
- ÜLEKANDEGA - Teie e-mailile saadetakse arve (Juhul, kui arve ei ole Teie e-postkasti jõudnud, kontrollige oma postkasti rämpsposti "spam" kausta.), mille maksetähtaeg on 1 tööpäeva. ÜLEKANDE alusel tasumisel hoiame kaupa Teile broneerituna 1 tööpäeva. Peale 1 tööpäeva möödumist muutub tellimus kehtetuks, kui ei ole kokkulepitud teisiti.
- PANGALINGIGA - tasute juba täidetud maksekorraldusega. Kindlasti tuleb peale makse sooritamist klikata nupul "Tagasi kaupmehe juurde"
Juhul, kui ei saanud e-mailile arvet, siis palume sellest teada anda meie klienditeenindusele, saates e-postiaadressile epood@lastemaailm.ee enda ja ostutehingu andmed.
TARNEVIISID
Saatmine postiteenusega - üle 95 EUR tellimustele on kohaletoimetamine Eesti piires TASUTA.
Meie ladu komplekteerib Teie tellimuse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 5 tööpäeva jooksul. Kui toode ei asu Teie valitud kättesaamis kaupluses, siis võib tarneaeg olla kuni 5 tööpäeva. Selle järel antakse paki postiteenuse pakkujale üle. Edasine kohalejõudmise aeg sõltub postiteenuse pakkujast.
1. Toodete kättesaamine kauplusest:
- Teie e-mailile tuleb kinnituskiri, kui Teie kaup on komplekteeritud. Siis saate järele minna Teie poolt valitud kauplusesse.
Kauba saate kätte tellimuse numbri esitamisel. Soovitame selleks kaasa võtta ostu kinnituseks e-postkasti saabunud arve, mille võid esitada nii välja prinditud kujul kui ka ette näidates mobiilist. Sinu soovil võib kaubale järele tulla ka mõni teine isik, kellele oled edastanud arve või arve numbri. Kaupluste aadressid ja lahtioleku ajad leiate SIIT
Juhul, kui Sa ei ole kaubale järele tulnud 14 kalendripäeva jooksul loetakse, et oled lepingust taganenud, ning me tagastame Sulle ostusumma. Raha tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasusid.
2. Toodete kättesaamine pakiautomaadist hind 3.90 EUR.
- SmartPost pakiautomaadid asuvad linnade suuremates kaubanduskeskustes sees, et Teie saadetis jõuaks sihtkohta parimas korras ja ilma ebameeldivate üllatusteta. Kohe, kui pakk on jõudnud pakiautomaati, edastatakse paki Saaja mobiiltelefonile SMS-sõnumiga teade.
Lähete teie poolt valitud pakiautomaadi juurde ja sisestate (puutetundlikule ekraanile) saadud uksekoodi ning võta pakk avanenud kapist.
Meie heitlike ilmaolude juures on SmartPOSTi siseruumides paiknevad automaadid(asukohad) tark valik! - Omniva pakiautomaadid avatud 24 tundi ööpäevas. Omniva-ga on pakkide vastuvõtmine imelihtne, selleks kulub vaid 15 sekundit.
Peale teavitava SMS-i saamist minge pakiautomaadi juurde, sisestage SMS-iga saadud uksekood, võtke avanenud kapist pakk vastu.
Pakiautomaatide asukohad www.omniva.ee ja millal pakk kohale jõuab, leiate SIIT
3. Toodete kättesaamine kulleriga hind 5.60 EUR:
- SmartKULLER - Klient saab valida paki kättesaamiseks sobiva ajavahemiku (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kauba tööle või koju. Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-teatega. Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist. Paki kättetoimetamise täpsus on +/- 30 minutit. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda, lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati. Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.
NB! Tellimust vormistades, palume KINDLASTI lisamärkustesse märkida, millisel ajavahemikul pakki kätte soovite saada. - Omniva kuller kättetoimetamine saajale: üle Eesti E-R kell 8.00- 20.00; L kell 10.00-15.00. Saajale helistatakse ette ning lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise aeg samaks, järgmiseks või ülejärgmiseks päevaks, sõltuvalt saaja soovist. Millal pakk kohale jõuab, leiate SIIT.
Kui saadetis jääb väljastamata, siis viiakse saadetis hoiustamisele lähimasse postiasutusse, hoiuaeg 7 päeva. Kliendile edastakse teade saadetise saabumisest ja ta saab sellele postiasutusse järele minna.
Tellitud kaup postitatakse hiljemalt viie tööpäeva jooksul, peale makse laekumist.
Kaup komplekteeritakse kokku olenevalt kauba saadavusest kauplustest ja hulgilaost.
* Kui tellimus ületab 95 EUR on kohaletoimetamine TASUTA
KAUBA TAGASTAMINE JA/VÕI VAHETAMINE
Tagastamis- või vahetamissoovist palume kindlasti eelnevalt teada anda, täites vormi "Tagastamise avaldus" või kirjutades e-kiri epood@lastemaailm.ee
- E-poest ostetud kaubad saab soovi korral Laste Maailma kauplustesse tagastada.
- Kõigil klientidel on õigus e-poest ostetud kaup 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest tagastada ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole defektse kaubaga.
- Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja rikkumata. Toote tagastamise ja vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid.
- Hügieenilistel kaalutlustel ei saa tagastada ega vahetada pesu ning rannariideid.
- Tagastame tellimuse eest tasutud makse, Tellija poolt antud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- Tagastuskulu ei kuulu tagastamisele
- Kui klient tagastab või vahetab sama tellimuse toote(d) ja selle tulemusena jääb tellimuse summa alla 95 €, tuleb kliendil tasuda kohaletoimetamise eest. Reeglina arvestatatkse see maha kliendile tagastamisele kuuluvast summast.
- Tehingust taganemisel tagastab müüja kliendile tema poolt tasutud summad, sh toote kliendile toimetamise tasu. Kui tarbija taganeb tellimusest osaliselt, siis toimub transpordikulude tagastamine proportsionaalselt, vastavalt tagastatud kauba hulgale kogu tellimusest.
TAGASTAMISE VÕIMALUSED/ ASUKOHAD
- SmartPost, Tallinna Lasnamäe Maksimarket
- Omniva, Tallinna Punane Selver
- Kauplus Laste Maailm, Tallinn Pärnu mnt.6
- Rocca al Mare kauplus Laste Maailm, Tallinn Paldiski mnt.102
Tagastades postiga, palume peale märkida tel. nr. +372 5680 0988