Kas ma vajan rakenduse kasutamiseks isiklikke kasutajaandmeid?
Rakendus ühendub võrgustikuga seadme kaudu ning kasutaja loob rakendust ja andurit esimest korda kasutama hakates oma kasutajanime ja salasõna. Kasutaja vajab ka Bluetooth-ühendust anduriga, samuti toimivat internetiühendust.
Kas loodavad kasutajaandmed sobivad üksnes ReimaGO® jaoks?
Jah. Ohutuse huvides looge ReimaGO jaoks spetsiaalsed kasutajaandmed. Ärge kasutage mõne teise rakenduse jaoks loodud kasutajaandmeid.
Kas ma saan ReimaGO rakenduse alla laadida ükskõik millisesse seadmesse?
ReimaGO rakendus töötab iPhone’i või iPadi (iOS 9 või uuem) ja Androidiga (Android 6.0 või uuem). Anduri andmete lugemiseks peab seadmel olema Bluetooth Smarti tehnoloogia (puudub iPadi esimese ja teise põlvkonna seadmetel).
Kas ma saan oma ReimaGO perekontot kasutada mitme seadmega?
Jah, saate küll. Kui olete loonud endale perekonto, saate sisestada teiste perekonnaliikmete kasutajaandmed, et ka nemad omaksid juurdepääsu kontole. Kõigepealt peavad nad rakenduse seadmesse alla laadima ja oma kasutajaandmetega sisse logima. Seejärel näevad nad lapse profiile rakenduses, nad näevad kui kaugele on ta oma tasemelt jõudnud ja kui palju punkte ta on teeninud, samuti saavad nad määrata auhindu ja registreerida tegevusi.
Pidage siiski meeles, et anduri saab paaritada ainult ühe seadmega. See tähendab seda, et saate anduriga ühenduda ja tegevustega teenitud punkte üles laadida üksnes selle seadmega, milles te kõigepealt lapse kasutajaprofiili lõite.
Milliseid keelevalikuid rakenduses pakutakse?
Rakendust saab kasutada inglise, vene ja hiina keeles.